ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ ТА ОПЛАТИТИ  ОПЛАТА

 

 

 

  Абонентська плата нараховується щомісячно, у фіксованому розмірі, з розрахунку на один особовий рахунок, незалежно від кількості мешканців в приміщенні та обсягів спожитої води.

  З 1 травня цього року введено в дію плату за абонентське обслуговування для усіх споживачів багатоквартирних будинків та приватного сектору.

  Зі структури  тарифу на послуги з централізованого водопостачання і водовідведення виключено витрати на збут для індивідуальних споживачів.

  Натомість тепер ці витрати входять до складу  плати за абонентське обслуговування послуг водопостачання та водовідведення, яка з 1 травня 2022 року застосована до усіх споживачів багатоквартирних будинків міста. Розмір плати залежить, зокрема, від наявності вузла комерційного обліку у багатоквартирному будинку.

  Розмір цієї плати є сталим. Він не залежитиме, від того, чи споживач впродовж місяця користувався централізованим водопостачанням або водовідведенням. Раніше вона була частиною тарифу, але через законодавчі зміни її виділили в окремий платіж. 

  Плата за абонентське обслуговування включає наступні витрати, пов'язані з:

- веденням обліку споживачів;

- зняттям показників лічильників води;

- нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги;

- здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами;

- іншими функціями, пов’язаними з обслуговуванням абонентів.

  Плата за абонентське обслуговування нараховується відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг» (зі змінами), внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 1 вересня 2021 року № 928.

  Зазначимо, плата за абонентське обслуговування не нараховується споживачам, що уклали колективний договір, тобто сплачують за цю послугу ОСББ або управителям багатоквартирних будинків.

 

 Адміністрація Вишгородського МКП "Водоканал"

Шановні споживачі!

 Вишгородське МКП «Водоканал» працює в штатному режимі. Послуги з водопостачання та водовідведення надаються цілодобово, безперервно та в повному обсязі.

 Нагадуємо, що для безперебійної роботи нам треба закуповувати матеріали, паливо та електроенергію. Також необхідно виплачувати заробітну плату працівникам, які щодня подають воду у ваші домівки, ремонтують трубопроводи.

 Дуже просимо тих, хто має змогу, сплатити за послуги. Цим ви підтримаєте нас, щоб ми могли продовжувати забезпечувати безперебійне водопостачання і водовідведення міста. Наразі доступні всі способи дистанційної оплати, якими ви користувалися раніше.

 Дякуємо вам за розуміння та підтримку!

Адміністрація Вишгородського МКП «Водоканал»

Уряд переніс терміни державної повірки приладів обліку холодної води!!!

  Постановою КМУ №412 від 05.04.2022р. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/412-2022-%D0%BF#Text)перенесено терміни державної повірки приладів обліку холодної води. Якщо дата державної повірки ваших лічильників припадатиме на час дії воєнного стану та протягом одного місяця після його скасування , такі водоміри перебуватимуть на обліку Вишгородського МКП "Водоканал" ще наступні три місяці.

  Тож не турбуйтесь, користуйтесь питною водою і передавайте показання лічильників в рекомендований термін з 25 - 30(31) число кожного місяця.

Адміністрація Вишгородського МКП "Водоканал"

Шановні споживачі!

  Звертаємо Вашу увагу на зміни, що відбулися в частині нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення з 01.05.2022 року.

  01.05.2021 набрав чинності Закон України від 03.12.2020 № 1060 «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» (далі — Закон № 1060).

  Законом № 1060 внесені зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», зокрема, до статті 13, якими передбачено запровадження публічних договорів приєднання про надання комунальних послуг.

  Пунктом 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги», в редакції Закону № 1060 визначено, що договори про надання комунальних послуг, у тому числі із співвласниками багатоквартирних будинків, які не прийняли рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг, мають бути укладені виконавцями протягом двох місяців з дня набрання чинності рішення Кабінету Міністрів України про затвердження типових публічних договорів приєднання про надання комунальних послуг.

 Текст такого договору було розміщено на офіційному сайті Вишгородського МКП «Водоканал» www.vyshhorodvodokanal.com.ua  01 квітня 2022 року та на шпальтах газети «Вишгород».

  Таким чином, станом на 01 травня 2022 року типові договори з індивідуальними споживачами про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення вважаються укладеними з відповідною категорією споживачів.

  Вказані дії повністю узгоджуються з вимогами пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги», в редакції Закону № 1060, якими визначено, що публічні договори приєднання вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з виконавцем комунальної послуги.

  У розумінні статті 1 Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» співвласники багатоквартирного будинку (далі — співвласники) — власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку.

  Згідно пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» індивідуальний споживач — фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.

  Отже, з усіма фізичними або юридичними особами, які є власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку та станом на 01 травня 2022 року не прийняли рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг, вважатимуть укладені публічні договори приєднання за формою, встановленою Правилами затвердженими постановою КМУ від 05.07.2019 № 690, з урахуванням змін, внесених КМУ від 02.02.2022 № 85.

  Також, звертаємо Вашу увагу, якщо у фізичної особи, яка є власником будівлі або суб’єктом підприємницької діяльності, чи юридична особа, яка використовує воду та стоки відповідно до договору на послугу (купівлі – продажу) водопостачання та водовідведення, укладеного відповідно до вимог Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення  постановою КМУ від 05.07.2019 № 690, одночасно має житлове чи/або нежитлове приміщення у багатоквартирному будинку, до яких поставляється водопостачання та водовідведення за цим договором, такий договір вважається припиненим,        в частині постачання водопостачання та водовідведення  та укладений типовий публічний договір приєднання про надання комунальної послуги постачання водопостачання та водовідведення.

 Звертаємо увагу, враховуючи запровадження в дію публічного договору приєднання з 01.05.2022року застосовуються діючі тарифи на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які затверджені Виконавчим комітетом Вишгородської міської ради від 16.12.2021року №565 на 2022 рік., а також плата за абонентське обслуговування затверджена наказом по підприємству від 02.02.2022року  №15.

  Тарифи на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення діють з 01.01.2022 року та складають:   

  • на централізоване водопостачання – 18,12грн за 1 куб. м (з ПДВ);
  • на централізоване водовідведення –  20,81 грн за 1 куб. м (з ПДВ).

 За тарифами 2022 року нараховується плата споживачам, які вже заключили індивідуальні договори на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення

   Плата за абонентське обслуговування визначена Законом України «Про житлово-комунальні послуги» відповідно до якого це – платіж, який споживач сплачує виконавцю для відшкодування  витрат на збут. Вони пов’язані з укладенням договорів про надання послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, облік розрахунків, друк квитанцій. 

  Відповідно до закону, абонплата – це обов‘язковий платіж, який повинні ввести всі виконавці комунальних послуг.  Плата за абонентське обслуговування нараховується не за обсяги спожитих послуг, а  в розрахунку на 1 абонента. Її будуть виставляти як окремий платіж в межах однієї платіжки. Тобто споживачі сплачуватимуть всі кошти на один банківський рахунок разом з послугами за централізоване водопостачання та водовідведення.

  Плата за абонентське обслуговування  не нараховують споживачам, які обрали договірні відносини за колективним договором.

 Абонентська плата буде нараховуватися з 1 травня 2022  року  споживачам, що мешкають у багатоквартирних житлових будинках та в будинках приватного сектору.         

    Її розмір становитиме:

  • 19,85 грн з ПДВ – для будинків, у яких встановлений вузол комерційного обліку, за одного абонента в місяць(в т.ч. централізоване водопостачання -9,37грн., централізоване водовідведення -10,48грн. з ПДВ);
  • 19,49 грн з ПДВ – для будинків, у яких відсутній вузол комерційного обліку, за одного абонента в місяц (в т.ч. централізоване водопостачання -9,01грн., централізоване водовідведення -10,48грн. з ПДВ).

  Також нагадуємо, що у  зазначених тарифах повністю відсутні витрати на збут послуг, у зв’язку з чим, на виконання вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг» Вишгородським МКП «Водоканал» було запроваджено плату за абонентське обслуговування.

                                                                  

                                                                           Адміністрація Вишгородського МКП «Водоканал»

   Вишгородське МКП Водоканал інформує про встановленнчя з 01.05.2022р. плати за абонентське обслуговування послуг централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що надаються споживачам багатоповерхових будинків.

Наказ про затвердження плати за абонентське обслуговування

Вишгородське МКП “Водоканал”

Диспетчер - 22-722 (цілодобово)

Адреса:
07300, вул.Набережна, 8-а,
м. Вишгород,  Київська обл.
Телефон, факс:
(04596) 23-354 (приймальня)
Графік  роботи підприємства :

  • пн.- чт. з 08-00 до 17-00,
  • пт.: з 08-00 до 16 00,
  • сб,нд.:  вихідний день

Обідня перерва з 12:00  до 13:00

Де ми знаходимось