• Головна
  • Лічильники
  • Надати показники лічильників

Надати показники лічильників

Шановні споживачі!


Прохання передавати показники в/лічильника 1 раз у місяць з 25-го числа по перед останній робочий день за поточний місяць, через те, що в останній день проводиться закриття місяця і після 5-го числа наступного місяця буде відображено нарахування за попередній період.

Якщо показники будуть внесені на початку місяця, то нарахування згідно з програмою буде показане аж в наступному місяці.

В будинках, які оснащені загальнобудинковими в/лічильниками та квартирними в під'їздах, контролер в кінці місяця знімає фактичні показники.

Якщо  лічильник  в помешканні, то у Вас є  можливість  передавати   їх  за  номером (04596) 23-602 або через сайт

Просимо споживачів ставитись з розумінням до роботи контролерів та надавати доступ до приладів обліку, адже контрольне зняття показників допомагає отримати максимально прозорі та коректні дані для розрахунку.

Якщо  з  якихось  причин  вас  немає вдома у  цей  час, самостійно  передавайте  коректні показники лічильників будь-яким зручним для вас способом.

Подати показники приладів обліку води можна таким чином:

  1. У Viber чат-бот (щоб скористатися паблік-акаунтом у вайбері -  проскануйте QR-код, який знаходиться на квитанціїї, за допомогою вашого смартфону);
  2. Особистий кабінет, через систему https://my.vyshhorodvodokanal.com.ua/ Сервіс працює цілодобово з 10 по 31 число поточного місяця.
  3. По телефону в робочий час: (04596) 23-602 

        Графік  роботи підприємства :

        пн.- чт. з 08-00 до 17-00,

        пт.: з 08-00 до 16 00,

        сб,нд.:  вихідний день

        Обідня перерва з 12:00  до 13:00

        4. Особисто відвідати «Відділ обліку реалізації послуг», де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг.

Як правильно зняти показання лічильника води

На лічильнику є 8 цифр, 3 останні цифри червоні, а 5 цифр чорні. Червоні цифри — це літри, але Вам для зняття показань вони не потрібні, так як знімати показання потрібно в кубах.  Вишгородське МКП «Водоканал» літри не враховує, і приймає показання тільки в кубах. Залишаються   наступні 5 цифр, саме з них ми й  знімаємо показання.

  Слідкуйте за тим, щоб  не було витоків — всі крани, змішувачі, бачок унітазу працювали справно. Інакше, накрутить багато кубів води, і замість економії, заплатите набагато більше. Щоб перевірити, чи є витік води — потрібно закрити всі крани, і подивитися чи крутиться лічильник, якщо ні, то все в порядку.

  У випадку, якщо у квартирі ніхто не проживає та не користується водою, все одно необхідно подавати показники з різницею «0», тобто ті ж самі, що надавалися минулого разу.

 

Вишгородське МКП “Водоканал”

Диспетчер - 22-722 (цілодобово)

Адреса:
07300, вул.Набережна, 8-а,
м. Вишгород,  Київська обл.
Телефон, факс:
(04596) 23-354 (приймальня)
Графік  роботи підприємства :

  • пн.- чт. з 08-00 до 17-00,
  • пт.: з 08-00 до 16 00,
  • сб,нд.:  вихідний день

Обідня перерва з 12:00  до 13:00

Де ми знаходимось