ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ ТА ОПЛАТИТИ  ОПЛАТА

 

 

 

  • Головна
  • Новини
  • Роз’яснення щодо плати за абонентське обслуговування на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

  Абонентська плата нараховується щомісячно, у фіксованому розмірі, з розрахунку на один особовий рахунок, незалежно від кількості мешканців в приміщенні та обсягів спожитої води.

  З 1 травня цього року введено в дію плату за абонентське обслуговування для усіх споживачів багатоквартирних будинків та приватного сектору.

  Зі структури  тарифу на послуги з централізованого водопостачання і водовідведення виключено витрати на збут для індивідуальних споживачів.

  Натомість тепер ці витрати входять до складу  плати за абонентське обслуговування послуг водопостачання та водовідведення, яка з 1 травня 2022 року застосована до усіх споживачів багатоквартирних будинків міста. Розмір плати залежить, зокрема, від наявності вузла комерційного обліку у багатоквартирному будинку.

  Розмір цієї плати є сталим. Він не залежитиме, від того, чи споживач впродовж місяця користувався централізованим водопостачанням або водовідведенням. Раніше вона була частиною тарифу, але через законодавчі зміни її виділили в окремий платіж. 

  Плата за абонентське обслуговування включає наступні витрати, пов'язані з:

- веденням обліку споживачів;

- зняттям показників лічильників води;

- нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги;

- здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами;

- іншими функціями, пов’язаними з обслуговуванням абонентів.

  Плата за абонентське обслуговування нараховується відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг» (зі змінами), внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 1 вересня 2021 року № 928.

  Зазначимо, плата за абонентське обслуговування не нараховується споживачам, що уклали колективний договір, тобто сплачують за цю послугу ОСББ або управителям багатоквартирних будинків.

 

 Адміністрація Вишгородського МКП "Водоканал"

Вишгородське МКП “Водоканал”

Диспетчер - 22-722 (цілодобово)

Адреса:
07300, вул.Набережна, 8-а,
м. Вишгород,  Київська обл.
Телефон, факс:
(04596) 23-354 (приймальня)
Графік  роботи підприємства :

  • пн.- чт. з 08-00 до 17-00,
  • пт.: з 08-00 до 16 00,
  • сб,нд.:  вихідний день

Обідня перерва з 12:00  до 13:00

Де ми знаходимось